Επειδή τα πράγματα είναι όπως είναι, τα πράγματα δεν θα παραμείνουν όπως είναι…
Μπέρτολντ Μπρεχτ
Ο κ. Λιάπης μου είναι πολύ συμπαθής. Είναι κομψός, διαθέτει χαριτωμένα αμήχανο χαμόγελο, παίξαμε μπάλα μαζί πριν από πολλά χρόνια, έχει τον αέρα του πολιτικού τζακιού απ’ το οποίο προήλθε. Ο Μιχάλης ανατράφηκε για να γίνει υπουργός (τουλάχιστον) κι αυτό φαίνεται σε κάθε του κίνηση. Η οποία είναι συγκαταβατικά ευγενής και ευγενικά συγκαταβατική. Είναι δηλαδή η συμπεριφορά κάποιου που ως πορφυρογέννητος έμαθε από νωρίς να δίνει διαταγές, να ταξιδεύει «business class», να ανήκει σε μιαν νομενκλατούρα και να διαφοροποιείται απ’ το πόπολο. Ήταν μόλις 30 ετών όταν έγινε διευθυντής προσωπικού στην Προεδρία της Δημοκρατία και έκτοτε συνόδευε τον θείο του σ’ όλα τα επίσημα και ιδιωτικά του ταξίδια. Οι αστακοί που έχει καταναλώσει στην αβροδίαιτη ζωή του θα γέμιζαν όλη τη λιμνοθάλασσα Μεσολογγίου. Οι αστακοί μεγαλώνουν στη λάσπη του βυθού. Ο κ. Λιάπης υποστηρίζει ότι δέχεται λάσπη με τους τόνους. Οι φρέσκοι τόνοι που έχει επίσης γευστεί στην πολυκύμαντη σταδιοδρομία του ανταγωνίζονται τους αστακούς. Η, έστω, υπερβολική ή σατιρική παρουσίαση της πραγματικότητας δεν συνιστά ύβρη. Ειδικά όταν αναφερόμαστε σ’ ένα δημόσιο πρόσωπό το οποίο διαχειρίζεται κρατικά κονδύλια, εκπροσωπεί σε θεσμικό επίπεδο τον πολιτισμό του τόπου και διεκπεραιώνει υποθέσεις που μας αφορούν όλους. Τα παραπτώματα για τα οποία εγκαλείται ο κ. υπουργός είναι κατ’ αρχάς αισθητικής τάξεως. Όλα τα άλλα έπονται. Ο κ. Λιάπης όφειλε να ζει τον μονήρη και ασκητικό βίο του θείου του ο οποίος «πέτρωσε τη καρδιά του» κατά τη χαρακτηριστική του έκφραση στο όνομα του καθήκοντος. Όπως εκείνος το αντιλαμβανόταν. Η Ιστορία τον έχει, ήδη, κρίνει. Ο κατιών του απόγονος όμως θεώρησε το dolce farniente ως μείζον πολιτικό επίτευγμα. Στο υπουργείο συγκοινωνιών εισήλθε και εξήλθε αθώος του αίματος, στο ΥΠ.ΠΟ μετά την πτώση του Ζαχόπουλου αποφεύγει να υπογράψει οτιδήποτε για να μην εκτεθεί! Έτσι το τέλμα διαιωνίζεται. Ο πρωθυπουργός θεώρησε λανθασμένα πως στο δραματικά υποβαθμισμένο από τη Ν.Δ. υπουργείο πολιτισμού –ποιος μπορεί να ξεχάσει το πέρασμα του Μπομπ Βουλγαράκη; -θα ήταν ο ξάδελφος του ασφαλής εγκαινιάζοντας εκθέσεις ζωγραφικής. Σφάλμα. Τώρα ο κ. Λιάπης πρέπει να υπογράψει ένα τουλάχιστον έγγραφο: Τη παραίτησή του.
Τι όμως του καταλογίζεται και πώς τίθεται θέμα πολιτικής ευθύνης και ηθικής τάξεως; Ο υπουργός εφωράθη –εξ ου και η λέξη «αυτόφωρο» -να συνδιασκεδάζει με ανθρώπους του κοινωνικοοικονομικού κατεστημένου οι οποίοι είχαν και έχουν βλέψεις σε κρατικές αναθέσεις. Θα μου πείτε με ποιόν θέλατε να κάνει παρέα ο κ. Λιάπης; Με τον Καταλειφό, τον Μαρμαρινό ή τη Σαβίνα Γιαννάτου; Με τον Καβάκο, τη Μάνια Παπαδημητρίου ή τον Γιάννη Βαρβέρη; Ο minister όπως κάθε minister συναγελάζεται τους ομοίους του. Είναι χαρακτηριστικό πως η συντριπτική πλειοψηφία των υπουργών πολιτισμού πρωτομπήκε στην Εθνική Πινακοθήκη στο εικοσαετές τουλάχιστον διάστημα που εγώ υπηρετούσα εκεί, αφού κατέλαβαν τον υψηλό θώκο τους. Και βέβαια αμέσως άρχιζαν να μιλούν περί παντός επιστητού (εξ ου και «επιστήμη») για αρχαιολογία, τέχνη, λογοτεχνία, όπερα, κλπ. Ο επαγγελματισμός, αν όχι ανύπαρκτος, τουλάχιστον ρηχός και διεκπεραιωτής. Καμία υψηλή ιδέα ή μεγαλόπνοη σύλληψη.
Διερωτώμαι λοιπόν ποιοί είναι οι σύμβουλοι του κ. Λιάπη. Ποιοι τον συμβουλεύουν για να κάνει όσα κάνει (ή μάλλον δεν κάνει). Από ποια κομματικά γραφεία έχουν προέλθει, άγευστοι των τεχνών και ανέραστοι ως προς τις Μούσες όπως και ο προϊστάμενός τους; Διαθέτουν βέβαια ύφος Umberto Eco, δηλαδή το ύφος της εξουσίας. Αν έκαναν τουλάχιστον και κάτι περισσότερο από το να παρακολουθούν ποδοσφαιρικές αγώνες. Γι’ αυτό σας λέω: Ο κ. Λιάπης πρέπει να παραιτηθεί τάχιστα για λόγους κυρίως αισθητικής. Γιατί δεν έχει κατανοήσει ποια είναι τα πολιτικά του λάθη. Κι επειδή μπέρδεψε ασυγχώρητα το δημόσιο με το ιδιωτικό. Πως λεγόταν η παλιά καλή ταινία; «Ιδιωτικά βίτσια, δημόσιες αρετές». Πριν την χούντα ο μακαρίτης Γαρουφαλιάς δεν εκτίθετο ποτέ στην παρέα του Φιξ ή του Νιάρχου. Η τότε νομενκλατούρα ήξερε να διαφυλάσσει τα συμφέροντα της διαθέτοντας μιαν συγκεκριμένη αισθητική. Τηρούσε τα προσχήματα. Η πολιτική αιδώς απωλέσθη οριστικά με τους πεινασμένους του ΠΑΣΟΚ και τους χορτάτους της ΝΔ. Ο κ. Λιάπης ενώ διαθέτει χαρέμι ολόκληρο γραμματέων καταδέχθηκε να του κλείσει το ξενοδοχείο στη Γερμανία η Siemens. Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής έκανε παρέα με τον Κουν, τον Χατζιδάκι και τον Μόραλη. Οι επίγονοι του με τους Χριστοφοράκους, τους trendy εφοπλιστές και τους Ζαχόπουλους. O tempora o mortes.
ΥΓ. : Τι περιμένετε από έναν τόπο που οι μπασκετμπολίστες είναι καλύτεροι από τους πολιτικούς του;
Μπέρτολντ Μπρεχτ
Ο κ. Λιάπης μου είναι πολύ συμπαθής. Είναι κομψός, διαθέτει χαριτωμένα αμήχανο χαμόγελο, παίξαμε μπάλα μαζί πριν από πολλά χρόνια, έχει τον αέρα του πολιτικού τζακιού απ’ το οποίο προήλθε. Ο Μιχάλης ανατράφηκε για να γίνει υπουργός (τουλάχιστον) κι αυτό φαίνεται σε κάθε του κίνηση. Η οποία είναι συγκαταβατικά ευγενής και ευγενικά συγκαταβατική. Είναι δηλαδή η συμπεριφορά κάποιου που ως πορφυρογέννητος έμαθε από νωρίς να δίνει διαταγές, να ταξιδεύει «business class», να ανήκει σε μιαν νομενκλατούρα και να διαφοροποιείται απ’ το πόπολο. Ήταν μόλις 30 ετών όταν έγινε διευθυντής προσωπικού στην Προεδρία της Δημοκρατία και έκτοτε συνόδευε τον θείο του σ’ όλα τα επίσημα και ιδιωτικά του ταξίδια. Οι αστακοί που έχει καταναλώσει στην αβροδίαιτη ζωή του θα γέμιζαν όλη τη λιμνοθάλασσα Μεσολογγίου. Οι αστακοί μεγαλώνουν στη λάσπη του βυθού. Ο κ. Λιάπης υποστηρίζει ότι δέχεται λάσπη με τους τόνους. Οι φρέσκοι τόνοι που έχει επίσης γευστεί στην πολυκύμαντη σταδιοδρομία του ανταγωνίζονται τους αστακούς. Η, έστω, υπερβολική ή σατιρική παρουσίαση της πραγματικότητας δεν συνιστά ύβρη. Ειδικά όταν αναφερόμαστε σ’ ένα δημόσιο πρόσωπό το οποίο διαχειρίζεται κρατικά κονδύλια, εκπροσωπεί σε θεσμικό επίπεδο τον πολιτισμό του τόπου και διεκπεραιώνει υποθέσεις που μας αφορούν όλους. Τα παραπτώματα για τα οποία εγκαλείται ο κ. υπουργός είναι κατ’ αρχάς αισθητικής τάξεως. Όλα τα άλλα έπονται. Ο κ. Λιάπης όφειλε να ζει τον μονήρη και ασκητικό βίο του θείου του ο οποίος «πέτρωσε τη καρδιά του» κατά τη χαρακτηριστική του έκφραση στο όνομα του καθήκοντος. Όπως εκείνος το αντιλαμβανόταν. Η Ιστορία τον έχει, ήδη, κρίνει. Ο κατιών του απόγονος όμως θεώρησε το dolce farniente ως μείζον πολιτικό επίτευγμα. Στο υπουργείο συγκοινωνιών εισήλθε και εξήλθε αθώος του αίματος, στο ΥΠ.ΠΟ μετά την πτώση του Ζαχόπουλου αποφεύγει να υπογράψει οτιδήποτε για να μην εκτεθεί! Έτσι το τέλμα διαιωνίζεται. Ο πρωθυπουργός θεώρησε λανθασμένα πως στο δραματικά υποβαθμισμένο από τη Ν.Δ. υπουργείο πολιτισμού –ποιος μπορεί να ξεχάσει το πέρασμα του Μπομπ Βουλγαράκη; -θα ήταν ο ξάδελφος του ασφαλής εγκαινιάζοντας εκθέσεις ζωγραφικής. Σφάλμα. Τώρα ο κ. Λιάπης πρέπει να υπογράψει ένα τουλάχιστον έγγραφο: Τη παραίτησή του.
Τι όμως του καταλογίζεται και πώς τίθεται θέμα πολιτικής ευθύνης και ηθικής τάξεως; Ο υπουργός εφωράθη –εξ ου και η λέξη «αυτόφωρο» -να συνδιασκεδάζει με ανθρώπους του κοινωνικοοικονομικού κατεστημένου οι οποίοι είχαν και έχουν βλέψεις σε κρατικές αναθέσεις. Θα μου πείτε με ποιόν θέλατε να κάνει παρέα ο κ. Λιάπης; Με τον Καταλειφό, τον Μαρμαρινό ή τη Σαβίνα Γιαννάτου; Με τον Καβάκο, τη Μάνια Παπαδημητρίου ή τον Γιάννη Βαρβέρη; Ο minister όπως κάθε minister συναγελάζεται τους ομοίους του. Είναι χαρακτηριστικό πως η συντριπτική πλειοψηφία των υπουργών πολιτισμού πρωτομπήκε στην Εθνική Πινακοθήκη στο εικοσαετές τουλάχιστον διάστημα που εγώ υπηρετούσα εκεί, αφού κατέλαβαν τον υψηλό θώκο τους. Και βέβαια αμέσως άρχιζαν να μιλούν περί παντός επιστητού (εξ ου και «επιστήμη») για αρχαιολογία, τέχνη, λογοτεχνία, όπερα, κλπ. Ο επαγγελματισμός, αν όχι ανύπαρκτος, τουλάχιστον ρηχός και διεκπεραιωτής. Καμία υψηλή ιδέα ή μεγαλόπνοη σύλληψη.
Διερωτώμαι λοιπόν ποιοί είναι οι σύμβουλοι του κ. Λιάπη. Ποιοι τον συμβουλεύουν για να κάνει όσα κάνει (ή μάλλον δεν κάνει). Από ποια κομματικά γραφεία έχουν προέλθει, άγευστοι των τεχνών και ανέραστοι ως προς τις Μούσες όπως και ο προϊστάμενός τους; Διαθέτουν βέβαια ύφος Umberto Eco, δηλαδή το ύφος της εξουσίας. Αν έκαναν τουλάχιστον και κάτι περισσότερο από το να παρακολουθούν ποδοσφαιρικές αγώνες. Γι’ αυτό σας λέω: Ο κ. Λιάπης πρέπει να παραιτηθεί τάχιστα για λόγους κυρίως αισθητικής. Γιατί δεν έχει κατανοήσει ποια είναι τα πολιτικά του λάθη. Κι επειδή μπέρδεψε ασυγχώρητα το δημόσιο με το ιδιωτικό. Πως λεγόταν η παλιά καλή ταινία; «Ιδιωτικά βίτσια, δημόσιες αρετές». Πριν την χούντα ο μακαρίτης Γαρουφαλιάς δεν εκτίθετο ποτέ στην παρέα του Φιξ ή του Νιάρχου. Η τότε νομενκλατούρα ήξερε να διαφυλάσσει τα συμφέροντα της διαθέτοντας μιαν συγκεκριμένη αισθητική. Τηρούσε τα προσχήματα. Η πολιτική αιδώς απωλέσθη οριστικά με τους πεινασμένους του ΠΑΣΟΚ και τους χορτάτους της ΝΔ. Ο κ. Λιάπης ενώ διαθέτει χαρέμι ολόκληρο γραμματέων καταδέχθηκε να του κλείσει το ξενοδοχείο στη Γερμανία η Siemens. Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής έκανε παρέα με τον Κουν, τον Χατζιδάκι και τον Μόραλη. Οι επίγονοι του με τους Χριστοφοράκους, τους trendy εφοπλιστές και τους Ζαχόπουλους. O tempora o mortes.
ΥΓ. : Τι περιμένετε από έναν τόπο που οι μπασκετμπολίστες είναι καλύτεροι από τους πολιτικούς του;
exoume kai mpasketmpolistes politikous. mono pou gia na ginoun politikoi xehasan pws itan kapote mpasketmpolistes. (iwannides-archeoprepes, e?, fasoulas ). an to thimithoun tha einai kalo gia ton topo. kapote o ioanidis ebgaze sakakia otan ekrine oti adikountan, tora san ifipourgos ta briskei ola kala kamomena?. an diavaseis synenteyxeis papalouka, zisi klp. tha deis oti ayta ta paidia exoyn kapoia gnisia politiki kai aisthitiki an theleis topothetisi pou an briskotan sthn exousia isos ta pragmata na itan kalitera (kai semnotera kai tapinotera an kai den exei simasia).
ΑπάντησηΔιαγραφήgrigoris
Συμφωνώ απόλυτα με τα γλαφυρά γραφόμενά σας Κε Στεφανίδη -σας ξέρω απ' το έντιμο 'ΑΝΤΙ', που δυστυχώς έκλεισε..-
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ εκτελεστική εξουσία είναι τόσο ανόητα ολοκληρωτική και υπεροπτική που νομίζει ότι έχει φάρμακο δια πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν.
Έχει ικανούς ανθρώπους για τα πλοία-Υπγείο Ναυτιλίας-, έχει το ίδιο ικανούς για τα ...ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ -κι άς μήν ξέρουν οι τεχνοκράτες του κόμματος προαλειφόμενοι για Υπ/γοί-ούτε γρύ για τις..μεραρχίες και τα L.O.Agreement Λιακουνάκους-Κοκκαλίνους κτλ. Έχει τεχνοκράτες ικανούς ΄τόσο για την οικολογία όσο -τους ίδιους ακριβώς !-και για τα ...γεωργικά.
Δέν η έννοια εξειδίκευση έχει τόσο καθυβρισθεί απ' την υπεροπτικά ανόητη γενική επιστημοσύνη τόσο πολύ όσο απ' τις ΠασοκοΝΔημοκρατικές κυβ/σεις των τελευταίων ετών ... Ο ίδιος ημιμαθής δικηγόρος ή μηχανικός/πλειοψηφία των επαγγελμάτων των βουλευτών μας/ είναι ικανός τόσο για το υπ/γείο εμπορίου όσο και για το Υγείας !
Γιαυτο στο πολιτισμού μόνο μια ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ ήταν λογική επιλογή.
Οι βλαχοπολιτικοί δεν προκειται να γελοιοποιηθούν.Δέν καταλαβαίνουν κάν το γελοίο, όσους αριστοφάνηδες ή Γκολντόνι και να δούν. Σκράπες μπαίνουν, Ζαχόπουλοι-σκράπες- βγαίνουν απ το Ηρώδειο....
KOSTAS TRENT .
Η παρασταση εχει ηδη αρχισει.Οι δυο καλονες (ρωσιδες μαλλον) εχουν περασει στις θεσεις τους, πρωτη σειρα κεντρο στον εξωστη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ λεγαμενος ερχεται επιτηδες(?) αργοπορημενος.Του εξηγω (αν και αυτο δε γινεται για κανεναν κοινο θνητο σε φυσιολογικες συνθηκες)
πως, για να μην ενοχλησουμε τους θεατες ισως ειναι καλυτερα να καθισει στην πρωτη διαθεσιμη θεση που υπαρχει αντι της κανονικης του και στο διαλλεμα να αλλαξει.
Μου απαντα θρασυτατα , οχι θα παω στη θεση μου διοτι με..."περιμενουν".
Στο τελος δε, της παραστασης φευγει ανετοτατος με τις δυο βιζιτουδες συνοδους του μια αριστερα του και την αλλη εκ δεξιων του προφανως εχοντας χεσμενα τα οποια σχολια των "υπαναπτυκτων" παρεβρισκομενων συμπατριωτων του.
Μερικες ημερες αργοτερα μαθαμε και απο εγκυρη πηγη πως ο λεγαμενος ειχε προλαβει να κλεισει "ραντεβου" και σε ανυποψιαστη(?) συναδελφο μας .Τι να πεις ?
στην ελλαδα αποφευγουν ακομη και οι αρχοντες που θα ελεγε κανεις ειναι λιγο πιο ελευθεροι να εκφερουν γνωμη, αυτο που λεμε ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήPolitical controversy*
γενικως, το υπουργειο ως οντοτητα, οπως ολοι οι ελληνες, αποφευγει καθε τι που υπονομευει την ευτυχια οπως οριζεται απο την τωρινη νεοελληνικη κουλτουρα, δηλαδη..το άραγμα και το φραπέ στην δερματινη (κατα προτιμηση δημοσια..) καρέκλα!
εγω δεν πιστευω οτι 'δεν υπαρχουν λεφτα', θέληση και παιδεια δεν υπαρχει
*Lammy has stated in speeches and articles that his vision for the arts in the UK is to move towards participation for all. In February 2006 he criticised the Arts Council of England leading to a conflict with its chairman.
το πασοκ παντως δεν ειναι σε θεματα πολιτισμου το ιδιο χαλια με ΝΔ, μαλλον λογω ρομαντισμου βεβαια, οχι οτι ενδιαφερεται ειλικρινα
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι 2 νομιζω υπ.πολιτισμου υπο πασοκ, ηταν καλλιτεχνες, κατι ειναι αυτο, απο τον κ.Λιάπη, που του ταιριαζει μονο η καρεκλα, οχι ομως το context του συγκεκριμενου υπουργειου...
Την τελευταία φορά που συνέβαλλα στην ανοικοδόμηση με προηγηθείσα κατεδάφιση, εξαφάνισα -το 2004- ένα μονώροφο σπίτι στην Εκάλη, για να το αντικαταστήσω με υπερπολυτελείς, ογκώδεις μεζονέτες προκειμένου να στεγαστούν τα όνειρα ευκατάστατων οικογενειών. Είναι φιλολογικά συζητήσιμο το θέμα. Η ομορφιά του μονόχωρου εξοχικού της Εκάλης του ‘30 σε σχέση με το ακραίο δημιούργημα του σήμερα. Στο χρηματιστήριο της Αττικής κτηματαγοράς κέρδισαν οι μεζονέτες. Η σχετική άδεια που πήρα από την αρμόδια πολεοδομία, προαπαιτούσε διάφορα δικαιολογητικά. Σχέδια, φωτογραφίες και μια τεχνική έκθεση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα, δύο χρόνια μετά, για να συνεχίσω το δημιουργικό ή κατ΄άλλους το καταστροφικό έργο του Αρχιτέκτονα, προκειμένου να κατεδαφίσω ένα σπίτι στο Καλαμάκι (Δωμάτιο – κουζίνα και λουτροκαμπινέ!!) και να ανεγείρω ένα πενταόροφο κτίριο γραφείων καταστημάτων, οφείλω να υποβάλλω πέραν των συνήθων δικαιολογητικών της πολεοδομίας, μια πλήρη τεκμηρίωση του εγκλήματος στην εφορεία Νεωτέρων Μνημείων του ΥΠΠΟ.
Ήτοι: αίτηση του ιδιοκτήτη, συμβόλαιο ιδιοκτησίας, υπεύθυνες δηλώσεις μηχανικού και ιδιοκτήτη περί του έτους ανέγερσης και ότι στο άμεσο περιβάλλον δεν υπάρχουν άλλα αξιόλογα κτίσματα, λεπτομερείς φωτογραφίες εσωτερικά και εξωτερικά του κτίσματος, οι θέσεις και ο χρόνος λήψης των οποίων θα πρέπει να σημειώνονται στο τοπογραφικό διάγραμμα του οικοπέδου. Τέλος απαιτείται και τοπογραφικό της ευρύτερης περιοχής με σημειωμένους τους αριθμούς ορόφων των γύρω κτισμάτων.
Η επανίδρυση, σκέφτηκα, και η απλοποίηση των διαδικασιών. Μεγαλείο. Το επόμενο βήμα είναι να ζητούνται τα παραπάνω και μηχανογραφημένα. Τότε θα έχει συντελεστεί και η μηχανοργάνωση.
Μελαγχολία και πίκρα. Ελπίζω να ζήσω και να δώ κάποτε το μητρώο των τεκμηριωμένων μνημείων. Θα ήθελα το υπουργείο πολιτισμού να σχεδιάζει πολιτική προστασίας και ανάδειξης μνημείων και διατηρητέων συνόλων. Ξενύχτισα και μόχθησα γι΄αυτά. Κατάθλιψη. Επικοινώνησα με την υπηρεσία και μίλησα με μια νέα συμβασιούχο συνάδελφο Αρχιτέκτονα. Δεν γνώριζε την εγκύκλιο της σωτηρίας που υπαγορεύει τα παραπάνω ευφυή. Οι υπόλοιποι συνάδελφοι έλλειπαν 10:30 το πρωί. Καλά έκαναν. Σ’ αυτό τον τόπο είμαστε καταδικασμένοι; Θεωρούσα τον Χρήστο Γιανναρά υπερβολικό και πεσιμιστή. Άστο… ας μην το επανιδρύσουμε άλλο, μπορεί στο τέλος να ψοφήσει.
http://lyroudias.blogspot.com/2008/03/blog-post_14.html
γιατί δεν κάνετε καλύτερα μιά κριτική στην κριτική της τέχνης των κριτικών της τέχνης;
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://tipos-epilogi.blogspot.com/
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτή η φράση σας "να διαφοροποιείται από το πόπολο" είναι τουλάχιστον προσβλητική -και για το "πόπολο" αλλά και για τους πραγματικά καλλιεργημένους ανθρώπους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης, δεν βρίσκω ότι "έχει τον αέρα τζακιού". Εμένα περισσότερο για μαιτρ σε μπουζουκτζίδικο μου κάνει.
Ζητώ συγνώμη για το ελαφρώς εριστικό μου μήνυμα, αλλά διαφωνώ.
Δεν νομίζω ότι φταίνε μόνο οι πολιτικοί που το Υπουργείο Πολιτισμού το αναλαμβάνουν άσχετοι. Κατά καιρούς έχουν γίνει προτάσεις σε ακαδημαϊκούς (ακαδημαϊκούς, όχι μουσικούς ή ηθοποιούς) να αναλάβουν το πόστο και αυτοί δεν θέλουν. Μήπως επειδή σνομπάρουν λόγω ελιτισμού; Μήπως επειδή θα βγουν οι εξυπνάκηδες του sky και οι Λαζόπουλοι να τους πουν κομματόσκυλα;
ΑπάντησηΔιαγραφή