Το διατύπωσε εξαιρετικά ο Αχιλλέας Κυριακίδης: “Κάποτε δεν υπέγραφαν οι αριστεροί, τώρα δεν υπογράφουν οι δεξιοί”. Προοδεύουμε!
Κaι για αυτό έχουμε κι εμείς σοσιαλφασιστική δοτή κυβέρνηση. Όσο η Αριστερά κρύβεται και δεν αναλαμβάνει ευθύνες εξουσίας, θα παίζουν μόνα τους τα ποντίκια της πολιτικής και οι επαγγελματίες Ελληνάρες.
Θα ήθελα να μάθω την άποψη του περινούστατου κ. Ν. Γ. Ξυδάκη, επικεφαλής του πολιτιστικού της Καθημερινής, για τον υπουργό πολιτισμού και για τα έργα του.
Αν μάλιστα η άποψη είναι και γραμμένη, ακόμη καλύτερα. Γιατί βαρέθηκα τις γενικολογίες και την αυτάρεσκη επίδειξη ύφους ως προς τα αίτια της κρίσης.
Επίσης την άποψη του ως ασυμβίβαστου δημοσιογράφου για τον απαξαπαντάρχη του κρατικού ραδιοφώνου και υπερδιαφημιζόμενο με λεφτά των φορολογουμένων (δες Ραδιοτηλεόραση) συνθέτη κ. Δημήτρη Παπαδημητρίου. Επειδή κάποιοι φταίνε για όλα αυτά.
Ad hominem κύριοι. Αλλιώς σκασμός! Εφόσον πλέον η αποσιώπηση και ο συμψηφισμός, δηλαδή το παιχνίδι που χρόνια παίζατε από τα έντυπά σας σημαίνει απλώς συνενοχή.
Σημεία των καιρών: το Δ.Σ. της Εταιρείας Τεχνοκριτών αλλά και τα μέλη της δεν ασκούν τεχνικριτική ούτε δημοσιεύουν ανάλογα κείμενα.
Κρατούν απλώς μια σφραγίδα και αγωνίζονται για... την συνταξιοδότηση των μελών της.
Γραφειοκρατεία, συν αμβλύνοια συν μετριότητα ίσον υπαλληλοποίηση.
Κατά σύμπτωση αντιπρόεδρος της Εταιρείας Τεχνοκριτών είναι ο Ν. Γ. Ξυδάκης.
Ο οποίος και εψήφισε, ως μέλος της επιτροπής του ΥΠΠΟΤ, για να πάει η Πρόεδρος της Εταιρείας στη Biennale Βενετίας.
Ο κ. Γερουλάνος λοιπόν είναι περισσότερο ανύπαρκτος στο ΥΠΠΟΤ -πως λέμε ΤΖΑΚΠΟΤ- και από τον αλησμόνητο κ. Λιάπη (στο μόνο που μοιάζουν είναι στα ελληνικά και την αλαζονεία).
Και σε λίγους μήνες από τώρα θα έχει ξεχαστεί ταχύτερα και από τον κ. Βουλγαράκη.
Ο οποίος στο βραχύ διάστημα της θητείας του έμαθε και έκανε -ομολογουμένως- περισσότερα απ' ό,τι ο πορφυρογέννητος φίλος του Forrest ΓΑΠ.
Το ΥΠΠΟΤ κατ' ουσίαν διοικεί δυο χρόνια τώρα η αρχαιολόγος Λίνα Μενδώνη, παλαιός στέλεχος του ΠΑΣΟΚ και γ. Γραμματέας του υπουργείου επί Βενιζέλου. Με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει.
Οι επιλογές πάντως του Ζαχόπουλου ακόμη ζουν και βασιλεύουν στη Μπουμπουλίνας. Σσσστ όμως! Μην το μάθουν οι ατσίδες δημοσιογράφοι του πολιτισμού και αρχίσουν τις αποκαλύψεις.
Χτες ο υπουργός πολιτισμού, απαντώντας στον κ. Λαφαζάνη στο Mega, είπε: “Μην παραπλανείτε (sic) το λαό”. Βέβαια το σωστό είναι “μην παραπλανάτε”. Αλλά μάλλον τα ελληνικά του Harvard είναι διαφορετικά από την κοινή ελληνική!
Έλλην δημοσιογράφος εργαζόμενος σε Συγκρότημα: ο ιδανικός συνδυασμός ημιμάθειας, ιταμότητας και καιροσκοπισμού!
Μπράβο στο Εθνικό Θέατρο και τον Χουβαρδά για το φετινό πρόγραμμα που τιτλοφορείται “Τι είναι η πατρίδα μας; Ι”
Μπράβο στην ΕΛΣ και τον Μιχαηλίδη για το άνοιγμα της σε Έλληνες μουσουργούς. Ο Σπύρος Σαμάρας μια διαρκής αποκάλυψη.
Μετά τους Παπαϊωάννου οι αληθινοί δημιουργοί, κι όχι οι δημιουργοί της εικόνας τους παίρνουν ρεβάνς. Δηλαδή ο Ευαγγελάτος και η Πατεράκη.
Ακούστε τους μονωδούς της ΕΛΣ για να καταλάβατε πόσο έχει ανέβει το μουσικό επίπεδο της εγχώριας όπερας.
Είδα τον Φίλιπ Γκλας στο Μέγαρο Μουσικής της Κομοτηνής καλεσμένος φίλων. Εντυπωσιάστηκα και από την μινιμαλμαξιμαλιστική, σχεδόν μονοφωνική, σύνθεση και από το κτήριο και από τη φιλοξενία!
Η έκθεση του Γιάννη Τζερμιά στη “Μέδουσα” (Ξενοκράτους 7) με αποστόμωσε. Ο τίτλος της: “Οιδίπους, εικόνες μετά τη τύφλωση”.
Επειδή συχνά λέω πως ένα “βαρύ,” φιλολογικό θέμα γίνεται ελαφρό θέαμα στα εικαστικά.
Ο Τζερμιάς, αντιθέτως, καταθέτει μεγάλη ζωγραφική. Αυτοεξομολογητική και συγχρόνως απολογητική μιας ευθύνης συλλογικής. Το έργο του παραμένει κλασικά σύγχρονο.
Το αντίθετο συμβαίνει με τον Κύριλλο Σαρρή και το “Finnegan's wake”.
Υψηλή φιλοδοξία κι εδώ να δαμαστεί οπτικά ένα κείμενο που όμως δεν δαμάζεται καθώς αρνείται αξιωματικά να γίνει εικόνα. Καταστροφή!
Κι ενώ εκστασιάστηκαν οι εντόπιοι ημιμαθείς μοδέρνοι, εμείς απλά λέμε : Που πα' ρε Καραμήτρο!
Ο Βασίλης Βασιλικός αποφάσισε να ξυπνήσει τη νυσταλέα εκπομπή του για βιβλία στην ΕΤ3 (Finnegan's wake!) μιλώντας για την... οικονομία με τον πρώην σημιτοφύλακα κ. Χριστοδουλάκη.
Ο οποίος θέλει “κι αυτός” να ξαναέρθει για να μας ξανασώσει!
Με κάτι τέτοια θα τη κλείσουν την ΕΤ3 οι πλουσιοαργόμισθοι της δημοσιογραφίας και οι αιωνόβιοι σταρ της
Βλέπω πόσο αυτοεξευτελίζεται στον Antenna ο γερασμένος Πέτρος Κωστόπουλος, ο φίλος του Λαλιώτη, και χαίρομαι. Η δικαισύνη αργεί αλλά έρχεται για όσους εκμαύλισαν αυτό το τόπο ανενδοίαστα. Ταυτίζοντας το life style με τη κομματική μαγκιά.
Και ο Τσίμας, ο πλέον ταλαντούχος χαμαιλέων της γενιάς του, ανησυχεί για τον τόπο και έβγαλε, κι αυτός, βιβλίο. Σαν το Μπίστη. Και ύστερα λέμε πως η “Αριστερά” δεν διανοείται.
Το Σύστημα αναδιοργανώνεται, ανασυντάσσεται, και πιστεύει πως μπορεί, τελικά, να επιβιώσει.
Απόψε στον Ιανό στη Σταδίου, οι Θανάσης Μουτσόπουλος και Μάνος Στεφανίδης παρουσιάζουν τη ψηφιακή δουλειά του ζευγαριού Κλειώ-Καλός και του ανάλογου εξαιρετικού του βιβλίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου