Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

Η προσευχή των γάτων



 Της Αριάδνης

Βλέπω τον πεινασμένο γάτο της γωνίας
με το δαγκωμένο αυτί και το μαδημένο τρίχωμα
και σκέφτομαι αυτόματα όλους τους κεραμιδόγατους
του πλανήτη με αλληλεγγύη χριστιανική.

Τι θα φάνε σήμερα; Τι θα τους ξημερώσει αύριο;
Γάτοι του Σιάμ, της Βραζιλίας, της Ινδοκίνας
του Καναδά, της Κούβας, της Σενεγάλης,
χιλιάδες γάτοι που αγωνίζονται να επιβιώσουν
διατηρώντας μάλιστα την αξιοπρέπειά τους
σ' έναν κόσμο που είναι εχθρικός κι άδικος
και για τους φτωχούς ανθρώπους και για τους γάτους.

Εσύ όμως, Θεέ, που έπλασες γάτους κι ανθρώπους
μη τους εγκαταλείψεις, μη τους ξεχάσεις,
δίνε απλόχερα τη λιακάδα και την αντηλιά Σου
για να ζεσταίνονται κυνηγημένοι γάτοι και άνθρωποι.

2 σχόλια:

  1. Εγώ
    Στον Μάνο Στεφανίδη
    Πρώτη ημέρα της Χιλιετίας

    Εγώ θεό δεν αγαπώ , αφού δεν τον γνωρίζω.
    Απ’το μυαλό μου δεν παιρνούν, ψαλμοί δοξαστικά.
    Όμως γι’ ανθρώπου πρόβλημα, μπορεί και να δακρύζω
    σαν μιά πηγαία μα απλή, στόν άλλο προσφορά.

    Εγω Χριστό δεν προσκυνώ, αφου δεν είμαι Εβραίος.
    Καμία αποκάλυψη, φόβο δεν μου γεννά.
    Σαν βλέπω όμως τα παιδιά, που σβήνουν απ΄την πείνα
    ντρέπομαι που στην δόξα του, ανάβουν και κεριά.

    Εγώ λιβάνια δεν χρωστώ, μήτε και παρακλήσεις
    σ’ένα Θεό κ’ένα Χριστό, που τάχα δεν κιτά
    πως κάθε δευτερόλεπτο, του Χάρου οι απαιτήσεις
    χιλιάδες πέρνουνε κορμιά, αθώων νηστικά.

    Εγώ ανθρώπους μέμφομαι, και με αηδία φτύνω
    όταν η πίστη γίνεται, γραμμάτιο αγοράς
    και γιά θέους μα και χριστούς, δεκάρα μιά δεν δίνω
    αξίες κάλπικες σαφώς, γιά κάποιους από μας.

    Π.Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για τις ιθαγενείς και παγκοσμιες γατούλες,υπερθεματίζω.Περί "χριστιανικής αλληλεγγύης" και "θεέ μου" ο Π.Α.,σαν καλά να τά'πε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή