Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή, 18 Φεβρουαρίου 2011

Φυσιογνωμικά

Μπορεί ο άτεγκτος κ. Πάγκαλος ν' αποκάλεσε συλλήβδην “τεμπέληδες” τους δημόσιους υπάλληλους τους οποίους πάντως αυτός και οι όμοιοι του διόρισαν αγεληδόν ώστε να θάλλει απρόσκοπτο το πελατειακό κράτος, υπάρχουν όμως κάποιες εξαιρέσεις που δείχνουν με αξιοπρέπεια έναν άλλο δρόμο για να βγούμε από τη κρίση, μακριά από δωρεάν μαγκιές και τζάμπα λεονταρισμούς.

Εδώ και μήνες τα μουσεία και οι αρχαιολογικοί χώροι πάσχουν από έλλειψη φυλακτικού προσωπικού με αποτέλεσμα να ανοίγουν αίθουσες ή μνημεία εκ περιτροπής -ή μήπως εκ “περιντροπής” ;- , να παραμένει κλειστή κατά το ήμισυ η ναυαρχίδα που λέγεται Εθνικό Μουσείο, ή να μην είναι επισκέψιμη η Περίβλεπτος στο Μυστρά όταν “ανοίγει” η Οδηγήτρια. Σε αυτό το κλίμα της πολιτιστικής ξεφτίλας την οποία την αποσιωπούν τα ΜΜΕ -δεν καταβάλλονται βλέπετε οι γλίσχροι μισθοί των φυλακών από το ΥΠΠΟΤ- υπάρχουν πρωτοβουλίες που αντιδρούν θετικά στη κρίση εκτός του γνωστού εκδικητικού συνδικαλισμού. Έτσι, οι επιμελητές, οι συντηρητές και οι διοικητικοί της Εθνικής Πινακοθήκης αλλά και του Βυζαντινού Μουσείου ασκούν εθελοντικά χρέη φυλάκων τα Σαββατοκύριακα.

Ας τους αποδοθούν λοιπόν τα ανάλογα εύσημα για να μην ασχολούμαστε με τους εργαζομένους στο ΥΠΠΟΤ μόνο όταν αποκλείουν την Ακρόπολη (πράξη εκ προοιμίου απαράδεκτη).

ΥΓ 1. Άσχετο ή μήπως απόλυτα σχετικό; Σε πρόσφατη εκπομπή του αφιερωμένη στο ΚΘΒΕ, ο Σπύρος Παπαδόπουλος είχε καλεσμένο ανάμεσα σε σκηνοθέτες, ηθοποιούς και σκηνογράφους τον... Μαλέλη. Ο αθεόφοβος οποίος ομίλησε για τον πολιτισμό ως μοναδικό μας όπλο (sic). Ο κατασκευαστής της Τζούλιας και βασικός υπεύθυνος της τηλε-γελοιότητας μάς νουθέτησε ανερυθρίαστος από κρατικό δίαυλο. Και ουδείς αντέδρασε...

ΥΓ 2. Ρε παιδιά, αν κανείς σας έχει καταλάβει τι ακριβώς μας συμβαίνει, ας το εξηγήσει στον πρωθυπουργό ή τουλάχιστον στη Μιλένα και τον Πεταλωτή μήπως και προλάβουμε να σώσουμε κάτι από το πλοίο που βουλιάζει. Οι φάτσες πάντως της κυβέρνησης, πχ της κας Τζάκρη, σε υποχρεώνουν να γίνεις φυσιονομιστής από απελπισία. Ερώτημα: Από ηλίθιες εκφράσεις, άδεια βλέμματα, προγλωσσικό λόγο και αποκλειστικά επικοινωνιακή αντιμετώπιση των προβλημάτων μπορούν να προκύψουν ευφυείς λύσεις;

ΥΓ 3. Ρέππας ο Μέγας! Συνέλαβε, μέσα από την κρατική Mercedes του, το μεγαλοφυές σχέδιο να στέλνει στο αυτόφωρο όσους δεν πληρώνουν 1.40 ευρώ για εισιτήριο. Λές και δεν υπάρχει η ποινή της καταβολής, για τους παραβάτες, του 60πλάσιου της αξίας. Με τι ασκολούνται Θεέ μου και πόσο μακριά από την πραγματικότητα! Τζάμπα μάγκες της εξουσιας εναντίον τζαμπατζήδων της απόγνωσης. Στην Ελλάδα, μπορείς να καταχράσαι εκατομμύρια χωρίς κανένα πρόβλημα αλλά η Ιαβέρηδες τηε γελοιότητας θα σε κρεμάσουν για ένα ευρώ. Γνώση της κοινωνικής ψυχολογίας μηδέν. Κυρίως γιατί μέσα από τα φυμέ τζάμια της δωρεάν λιμουζίνας βλέπουν την πραγματικότητα παραμορφωμένη. Ίσως αυτό να εξηγεί γιατί αποτυγχάνουν τόσο πανηγυρικά οι κρατούντες σε κάθε τους πρόβλεψη.

ΥΓ 4. Η λατρεία που δείχνουν στον ΓΑΠ όλοι οι ηγέτες της Δύσης, ο Ερντογάν και κυρίως ο Στρως-Καν, πρέπει να μας ευχαριστεί ή να μας βάζει σε βαθειά ανησυχία;

2 σχόλια:

  1. (άσχετο)
    Αγαπητέ κ. Στεφανίδη, σας αναζητώ να σας καλέσουμε σε μια Ημερίδα σχολείου. Σας έστειλα μήνυμα στο mail της σχολής. Πού θα μπορούσα να σας βρω (χωρίς να ενοχλήσω)?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. στο ΥΓ 2. λέτε:

    Οι φάτσες πάντως της κυβέρνησης, πχ της κας Τζάκρη, σε υποχρεώνουν να γίνεις φυσιονομιστής από απελπισία.

    σας συγχαίρω γι' αυτό το "τυχαίο" σφάλμα σας,

    είναι καιρός να προσδιορίσουμε ΘΕΤΙΚΑ κάποιες έννοιες

    Το άθεος έχει αρνητική σημασία. Γιατί δεν λέμε τους Χριστιανούς ανάθεους (δηλαδή μη άθεους);
    Είναι πιο σωστό σύμφωνα με την σύγχρονη ψυχολογία να αυτοπροσδιοριζόμαστε θετικά
    με βάση τα όσα πιστεύουμε και αγαπάμε και όχι με βάση τον αρνητισμό και τα αντίθετα.
    Φυσιονομιστής είναι ο θετικά προσδιοριζόμενα άθεος. Απ’ το φύση και νόμος.
    Δηλαδή οι Σουηδοί είναι Αντιέλληνες και οι Άντρες Αντιγυναίκες;
    Γιατί να προσδιορίζουμε κάτι αρνητικά εφ’ όσον υπάρχουν κι άλλες λεξούλες;

    Γλώσσα λανθάνουσα αλήθεια λέγει.
    Ένα μικρό σας "λαθάκι" μπορεί να επαναπροσδιορίσει φιλοσοφικά μια έννοια.

    Αφού έχουμε ανεξιθρησκεία γιατί να προσδιορίζουμε τους αθέους με βάση αυτά που δεν πιστεύουν; Το άθεος το λένε οι πιστεύοντες προς τον φυσιονομιστή. Ο φυσιονομιστής αυτοπροσδιορίζεται θετικά με βάση την "πίστη" του στους νόμους της φύσης - φυσικής.

    Θέτουμε δηλαδή το εξής ερώτημα.
    Είμαστε το αντίθετο από ότι μισούμε ή δεν μας εκφράζει ή είμαστε πρώτα εμείς;
    Κι αν είμαστε το αντίθετο από ότι μας εκφράζει, είναι σωστό να ορίζουμε το είναι μας με βάση τον αρνητισμό;
    Αν μου βρείτε έναν ψυχολόγο που να λέει ότι ο αρνητισμός είναι ο δρόμος μας στη ζωή να μου το πείτε γιατί μελετώ χρόνια ψυχολογία κι έχω μιλήσει και με νομικούς σε σχέση με το δικαίωμα θετικού αυτοπροσδιορισμού και κανένας δεν μου είπε ότι ο αρνητισμός έχει θετικά αποτελέσματα.
    Το κράτος πρέπει να διδάξει στα νέα παιδιά την λέξη φυσιονομιστής.
    Ένας φυσιονομιστής χωρίς γλωσσολογικές ανησυχίες θα είναι πάντα άθεος, δηλαδή όν αρνητικά προσδιοριζόμενο.
    Ένας φυσιονομιστής που έχει διδαχθεί την θετικώς προσδιοριζόμενη
    λεξούλα (φυσιονομιστής) είναι ένα όν προσδιοριζόμενο απ το είναι του και όχι απ το μη είναι του.

    Ίσως ρωτήσετε μα τι σημασία έχουν οι λέξεις, εφ' όσον ποτέ δεν της χρησιμοποιούμε και δεν έχουν καμία σημασία για το ανθρώπινο είδος. Σας πειράζω.
    Οι λέξεις είναι οι ανθρωπιά μας,
    και είναι απάνθρωπο να μιλάμε για αρνητικά προσδιοριζόμενα άθεους.
    Είναι καιρός να μιλάμε για θετικά προσδιοριζόμενα φυσιονομιστές,
    απ' το φύση και νόμος.

    Όσο για τους "φυσιοΓνωμιστές" ίσως παρατηρήσουν
    μια θετική μυική σύσπαση στο πρόσωπο των "φυσιονομιστών"
    εφ' όσον θα έχουν κι ένα θετικό εναλλακτικό του "άθεος".

    ΑπάντησηΔιαγραφή