Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

Η βία που μετράει 2

Κι αν τη ζωή σου δεν ημπορείς όπως σου αξίζει να τη κάμεις,
τουλάχιστον μην την εξευτελίσεις μες τες συνάφειαις των πολλών.
Και υπάλληλος μη γίνεσαι σ' ανθρώπους υποδεεστέρους.
Έτσι μεγάλος όπως έγινες, έτσι σοφός, ήδη το εκατάλαβες
ότι ο Σκορπιός δεν είναι βολετό να είναι και η Ιθάκη.
Μ. Η. Ταβάφης





Στο τίτλο πρόσφατου κειμένου μου έπαιζα με τη βία-βιασύνη του εθνικού μας Ύμνου και τη βία-βία της εποχής, όταν προέκυψε η βία-βιασύνη του Καβάφη και η γκάφα του Ιδρύματος Ωνάση που βιάστηκε να πολιτικολογήσει εν ου παικτοίς. Έχοντας υποστεί τη βία και των δυο αδελφών Παπαδημητρίου, (ο ένας μ' έδιωξε από το Τρίτο πρόγραμμα και ο άλλος με απέκλεισε από το Ελεύθερο, λέμε τώρα, Πανεπιστήμιο) σκέφτομαι, αγαπητέ δάσκαλε, κ. Μπαμπινιώτη, πως όλα εδώ πληρώνονται. Αλλά κι εγώ, ας πρόσεχα, αγαπητέ Γιάννη Μεταξά. Ή, τουλάχιστον, ας κληρονομούσα ένα κοινωφελές ίδρυμα από το μπαμπά μου. Τώρα ποιος μου φταίει;

Παρά την σοβαροφανή ημιμάθεια των λογής ιθυνόντων, ο λαός δεν έχει χάσει ακόμα το χιούμορ του!

ΥΓ. Διάβαζα στο έγκριτον ΒΗΜΑ πως ο Calatrava είναι ο "μάγος της σπατάλης".  Τι λες βρε παιδί μου, πέφτω απ' τα σύννεφα! Και να σκεφτεί κανείς πως δέκα χρόνια πριν δημοσίευα στο "Αντί" το εξής κουίζ: 
Πως λέγεται η επιτυχημένη μαλακία στα ισπανικά; Καλατράβα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου