Μετά τη δολοφονία
Φύσσα, ήταν περίπου νομοτελειακό να
ενεργοποιηθεί και η τρομοκρατία ζητώντας
εκδίκηση. Η βία φέρνει τη βία και η θεωρία
των δυο -ιδεοληπτικών- άκρων μόνο θεωρία
δεν είναι. Ποιος φταίει γι αυτό; Κατ'
αρχάς η ΕΛ.ΑΣ που επί δυο και περισσότερα
χρόνια ανεχόταν την προκλητική βία της
Χρυσής Αυγής και έπειτα η δικαιοσύνη
που την άφηνε προκλητικά ατιμώρητη. Η
ατιμωρησία φέρνει την αυτοδικία κι όσοι
χαράζουν το δέρμα “υπανθρώπων”, οφείλουν
να αναμένουν τα επίχειρα της άλλης
πλευράς. Αυτό που βέβαια προξενεί
αποστροφή είναι το τυφλό μίσος , η
εξοικείωση με το αίμα και η κτηνώδης
βία και των δυο πλευρών. Όσο τώρα για
τους νοικοκυραίους και τους δημοσιογράφους
των ειδήσεων των 8, φαντάζομαι πόσο θα
ξανά-πέσουν από τα σύννεφα όταν θα δουν
στις οθόνες του να εκρήγνυνται ένας
μικρός εμφύλιος κατά το πρώτο συλλαλητήριο
ρουτίνας που θα διοργανώσουν οι
επαγγελματίες της ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ. Οι οποίοι
βεβαίως μετά θα
δηλώσουν αθώοι του αίματος. Όπως άλλωστε
όλη η υπόλοιπη Ελληνική κοινωνία, κράτος,
ψηφοφόροι, πολιτικοί, σώματα ασφαλείας,
συνδικάτα, κλπ... Ως τότε όμως εμείς θα
ασχολούμαστε με το αν πρέπει να γίνει
η παρέλαση της 25η
Μαρτίου -ο σύντροφος Κουράκης θα λέει
όχι- κι αν τα κλειστά πανεπιστήμια θα
διασφαλίζουν εις στο διηνεκές την
δημόσια και δωρεάν παιδεία. Sic!
Αλλαγή
κλίματος τώρα γιατί ασφυκτιώ: Περιμένουμε
με ανυπομονησία την παράσταση “Ιλιάδα”
του Στάθη Λιβαθηνού, στο ανακαινισμένο
Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά. Κατά την
άποψή μου ό, τι καλύτερο έχει κάνει το
θέατρο μας τα τελευταία χρόνια. Kαι,
σίγουρα, σημαντικότερο από την
αυτιστική,πολυδιαφημισμένη και
εικονογραφική “Οδύσσεια” του Bob
Wilson.
Είδα
όλες τις εκθέσεις του Μουσείο Μπενάκη
της Πειραιώς και ενθουσιάστηκα τόσο με
την ευρηματικότητα τους όσο και από την
πολυμορφία τους. Το Μουσείο Μπενάκη του
Άγγελου Δεληβορριά και των συνεργατών
του αποτελεί τον αρτιότερο, το πιο
ζωντανό, μουσειολογικό οργανισμό της
χώρας. Φανταστείτε τον Άγγελο στο τιμόνι
του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου και
μελαγχολήστε. Βλέπετε, ο Δεληβορριάς
δεν είναι φίλος του πρώην υπουργού
Τζαβάρα! Για να συλλάβετε,επίσης τη
σχιζοφρένεια του ελληνικού δημοσίου,
μετά την αποχώρηση του αθόρυβου αλλά
ουσιαστικού διευθυντή Νίκου Σκαλτσά,
η ναυαρχίδα των μουσείων μας διοικείται,
κατά καιρούς, από αναπληρωτές επειδή
το κράτος δεν έχει το σθένος να επιλέξει
κάποιον αξιοκρατικά και εκτός κομματικής
καμαρίλας.
Thomas Chimes, Docteur Faustroll et roi Ubu, μικτή τεχνική
Ας
επιστρέψουμε στη Πειραιώς: Η κεντρική
έκθεση των θαλασσογραφιών αποτελεί
ιστορικά την πληρέστερη παρουσίαση της
ελληνικής φωτογραφίας από τον 19ο αιώνα
ως σήμερα. Συγχαρητήρια στον Κωστή
Αντωνιάδη και στους συνεργάτες του.
Επίσης είμαστε ευγνώμονες στο Ίδρυμα
Κωστόπουλου γιατί μας γνώρισε έναν
εξαιρετικό conceptual
Αμερικανό καλλιτέχνη Ελληνικής καταγωγής
ο οποίος ανάμεσα στην αρχαία φιλοσοφία,
τον Poe,
τον Joyce,
την παταφυσική
και τον Jarry,
συγκροτεί
ένα έργο ιδιαίτερο, πολύ προσωπικό, ένα
σκιάς ,διαφάνειας και υπαινιγμών
εγκώμιον! Πρόκειται για τον Thomas
Chimes (1921-2009) και
την έκθεσή του “Εν λευκώ”.
Thomas Chimes, Ο Ποδηλατιστής Jarry
Τέλος,
εκτός του νεανικού Τσαρούχη, φιλοξενείται
,σε συνεργασία με τον Goethe
Institut,η έκθεση
“Home/s”
Media Art in Bulgaria, Greece and Turkey. Κατά
τη γνώμη μου πρόκειται για την καλύτερη
video-art
παρουσίαση
που έγινε ποτέ στην Αθήνα. Συγχαρητήρια
στις δυο επιμελήτριες Δάφνη Δραγώνα
και Κατερίνα Γκουτζιούλη.
Συμπέρασμα:
Κλείστε τη τηλεόραση και πηγαίνετε στα
μουσεία. Ο μόνος που θα στεναχωρηθεί
από τη επαναστατική αυτή πράξη,θα είναι
ο Άδωνις!
Υ.Γ. Το μόνο που λειτουργεί σαν ελβετικό ρολόι στο διαλυμένο δημόσιο είναι οι Εύζωνοι της Προεδρικής Φρουράς. Ιδού η απόδειξη:
Tόση βεβαιότητα ότι είναι αυτοδικία και αντεκδίκηση από ακροαριστερούς ούτε το παρακράτος που τα οργανώνει όλα αυτά δεν την έχει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιός ωφελείται και ποιος λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται δε το συζητάμε
Βλέπεις από τότε που εγκαινίασε την έκθεση του Αρχαιολογικού, ο κ.κ.κ. Σαμαράς, τα γούστα έχουν αλλάξει...
Διαγραφή