Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

LA TERRA TREMA


  • Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, η Ν.Δ. είναι υπέρ της νέας δανειακής σύμβασης αλλά εναντίον του Μνημονίου;

  • Γεια σου Αντώνη, γεια σου Χρύσανθε με τα ωραία σας!

  • Επίσης είμαστε υπέρ του νέου Δανείου για να σωθούμε και εναντίον του Γιωργάκη που το πέτυχε για να μας σώσει;

  • Η εθνική μας σχιζοφρένεια δε θα χρεοκοπήσει ποτέ!

  • Δεν θέλαμε, λέει, τον Γιωργάκη γιατί δεν έχει αξιοπιστία στο εξωτερικό.

  • Ομοίως όπως δεν έχουν καμία αξιοπιστία οι Μέρκελ-Σαρκοζί στο εσωτερικό τους ενώ λοιδορούνται διεθνώς.

  • Η εθνική μας παράνοια πάντως χαίρει άκρας υγείας! Και μακροημερεύει...

  • Η Ν.Δ. πάλι, λέει, ότι δέχεται το Δάνειο αρκεί να μην αμφισβητεί την εθνική μας κυριαρχία. Λέει!

  • Ξέρετε, αυτήν για την οποία αποφασίζουν σε καθημερινή βάση εδώ και χρόνια στις Βρυξέλλες.

  • Ή, αυτήν που παρακολουθούσε η πρεσβεία των ΗΠΑ μέσω της Vodafone υποκλέπτοντας τα τηλέφωνα του Κωστάκη και των υπουργών του.

  • Πώς λεγόταν εκείνος ο δυστυχής που τον “αυτοκτόνησαν” τότε; Μάθαμε τι έγινε η δικογραφία; Αξέχαστα χρόνια εθνικής υπερηφάνειας!

  • Δηλαδή τώρα θα μας σώσουν οι Σαμαράς-Βενιζέλος; Ζήτω που... σωθήκαμε.

  • Σε ένα πάντως είμαστε τυχεροί: Παρακολουθούμε την Ιστορία να γράφεται ενώπιον μας σε live αναμετάδοση. Τώρα ποιος το καταλαβαίνει, αυτό είναι άλλη ιστορία.

  • Όλα πλέον είναι ρόλοι σε μια αποτυχημένη παράσταση τις οποίας πέφτουν πια οι τίτλοι του τέλους.

  • Κκ. Ψυχάρη μου, Πρετεντέρη μου, Καψή μου, Φυντανίδη μου, Κύρτσο μου, Χατζηνικολάου μου, Πορτοσάλτε μου, Τσίμα μου, Παπαχελά μου και κκ. Στάη μου και Τρέμη μου. Ξαναδείτε παρακαλώ την ταινία για επιμόρφωση “La terra trema” του κόκκινου κόμη Visconti (Μεγάλο βραβείο φεστιβάλ Βενετίας, το σημαδιακό 1948).

  • Ξέρουν άραγε οι κκ. Κωστάκης, Γιωργάκης, Αντωνάκης, Βαγγελάκης, τι έγινε το 1948;

  • Ας το μάθουν έγκαιρα γιατί μπορεί και να ξαναγίνει!

1 σχόλιο:

  1. Από τον Γιώργο στον Βαγγέλη και από τον Βαγγέλη στον Αντώνη. Πάμε από το καλό στο καλύτερο.

    Όπως λέμε και εμείς οι άθεοι, να βάλει ο θεός το χέρι του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή