Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 1 Μαΐου 2015

Ο Χατζάκης και οι φίλοι του

Auch mit Fluch und Gebet
  Paul Celan
                                                               


Έχω σημειώσει κατά καιρούς πόσο εκτιμώ την δουλειά του Λιβαθινού και έγραψα πρόσφατα την άποψη μου για τον Χατζάκη και τους θεατρινισμούς του. Όμως η γελοιότητα των Ελλήνων καλλιτεχνών που θέλουν να θεωρούνται και διανοούμενοι, είναι άνω ποταμών.Είμαι σχεδόν βέβαιος πως οι περισσότεροι από αυτούς υποσχέθηκαν υποστήριξη στον Χατζάκη την οποία αργότερα απέσυραν ώστε να μην τα χαλάσουν με το νέο αφεντικό. Είμαι σίγουρος πως ο Λιβαθινός σιχαίνεται εξίσου με μένα και τις λυκοφιλίες και τους οσφυοκάμπτες και τους υποκριτές. Και βέβαια δεν χρειάζεται να υπενθυμίσω πως ουδείς αγνωμονέστερος του ευεργετηθέντος ή την πάγια ελληνική τακτική του είπα ξείπα. Όσο για τον Χατζάκη ισχύει το στερνή μου γνώση να σ'είχα πρώτα.
-Μα γίνεται με παροιμίες δουλειά;
Φαίνεται πως γίνεται....

ΥΓ 1: Θυμάμαι τώρα τη λίστα υπέρ της Καφέτση που έπειτα έγινε λίστα υπέρ της Κοσκινά και τώρα εκκρεμεί ως...λύστα τα μαλλάκια σου. Παιδιά ένα ακόμα γνωμικό: Την υπογραφή σου και την....

ΥΓ 2: Εξαιρετική η επιλογή των Θανάση Παπαγεωργίου, Κυριάκου Κατζουράκη, Ιωσήφ Βιβιλάκη κλπ για το νέο ΔΣ του Εθνικού Θεάτρου. Σύντροφοι καλή δουλειά και καλή τύχη!

ΥΓ 3: Κι εγώ σ'αγαπάω Μαριλένα Κασιμάτη μου και σου στέλνω πολλά φιλάκια από το Βερολίνο.



1 σχόλιο: