Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2020

(Μονόλογος)






... Η χηρεία δεν είναι ντροπή, τιμή και καμάρι είναι. Η μοιχεία είναι ντροπή και όνειδος και κόνιδα μπορώ να σας πω. Και το να βγάζουμε τους οφθαλμούς μας εκτός συζυγικής κοίτης και κλίνης. Στα διάφορα σεπαρέ και τα αλσύλλια!
 Εγώ ποτέ δεν υπήρξα μοιχαλίς του Μιχαλάκη μου. Ποτέ των ποτών (δεν πίνω εξ άλλου). Ούτε καν για ένα one night stand που θάλεγε κι ο Μπομπ Γουίλσον. Ουδεπόποτε. Κι αν είχα τις ευκαιρίες! Αλλά δεν θα ανοίξω το στόμα μου. Δεν είναι του επιπέδου μου αυτά. Στώμεν καλώς, στώμεν κλειστώς! Τα στόματα γενικώς. Εγώ είμαι μια κυρία. Η κυρία Γιάννα Μαγκωμένου - Καβαλλάρη με τ' όνομα. Και με δύο λάμδα! Που δεν πίνει και δεν τον πίνει! (Καβαλλάρης το επώνυμο του κεκοιμημένου. Όνομα και πράγμα).
 Επίσης η καλή νοικοκυρά είναι δούλα και κυρά. Ήγουν είναι καλή νοικοκυρά παντού. Και βεβαίως εδώ.Τί λέγω; Πρωτίστως εδώ! Στας αιώνιους μονάς. Όπου η μονή σέρνει καράβι. Ως γνωστόν. Εδώ που καθεύδει ο Μιχαλάκης μου. Στο παλατάκι μας.
 Εξ άλλου δεν λέει κι ο πάτερ εις τόπον εξοχικόν, εις τόπον αναψύξεως; Ε, εδώ είναι πλέον το εξοχικόν μου. Το εξοχικόν μας! Του Μιχαλάκη και εμού. Αυτός μέσα, ξάπλα στο μασίφ δρύινο κι εγώ έξω, φρουρός ακοίμητος. Με τη σφουγγαρίστρα στο χέρι. Και την μιζανπλί. Μέχρι και μπάρμπεκιου θα τού κάνω. Εδώ, εν τόπω χλοερώ θα τσικνίσουμε. Χλοεροτάτω! Όθεν απέδρα πάσα λύπη και στεναγμός (αναστενάζει βαθιά). Μη σου πω και πάντα λίπη. Επειδή του άρεσαν τα λιπαρά του μακαρίτη...
Λύπη και στεναγμός...Δεν τα έβγαζαν όλα αυτά στη τύχη οι παλαιοί. Κάτι ήξεραν. Ψέματα; Αν δεν με πιστεύετε, διαβάστε τον Συναξαριστή. Ή, έστω τον Μπομπ Σφουγγαράκη. Ή, τον άλλο του ποδοσφαίρου, τον Αυγενάκη... "Να βάλω τα μεταξωτά και να φυσάει ..." (τραγουδάει).
 Άσχετο: Τί παίζετε σήμερα το ματς ΑΕΚ - ΠΑΟ; Επειδή ο Μιχαλάκης μου ήτο αεκτζής. Κι από την Πόλη! Μεγαλεία να δουν τα μάτια σου. Εδώ που τα λέμε, κι εγώ όταν... (συνεχίζεται)

Στην φωτογραφία ο Άγγελος Παπαδημητρίου, Της γνωστής επιτροπής για το 2021. Με παρενδυσία à la Marcel Duchamp.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου