Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Αγαπητέ Βασιλάκη,
απ' όταν μου έδωσες σημασία, η αναγνωσιμότητά μου απογειώθηκε. Σ' ευχαριστώ.
Θα θυμάσαι παντώς από το Αντί και από το πρόλογό μου στο βιβλίο σου για το αείμνηστο Έβερτ ότι γράφω πάντα σε χαρτί. Την επιστολή μου που έγραψα στην Τήνο σου την έστειλε τέλη Ιουλίου η φίλη Χρύσα Κακατσάκη, σύζυγος Γιώργου Αριστηνού από το e-mail της (dora1(at)otenet.gr). Ψάξε σχετικά και αφού στο ξανάστειλα από τη δική μου διεύθυνση δια χειρός της συζύγου μου, επανόρθωσε ως σοβαρός εκδότης. Διαφορετικά, η κρίση ανήκει στους αναγνώστες μας.
Χαιρετισμούς στον Σόρος και καλό φθινόπωρο.
Μ.Σ.

ΥΓ. σε αφορά το κείμενό μου στο blog http://manosstefanidis.blogspot.com/2011/09/blog-post_07.html





On 6/9/2011 7:37 μμ, ATHENS REVIEW OF BOOKS wrote:

Kύριε Στεφανίδη,

αναρτήσαμε στο facebook της ARB το λινκ της επιστολής

την οποία ψευδώς ισχυρίζεστε ότι μας στείλατε.

Επομένως θα ενημερωθούν όλοι οι ενδιαφερόμενοι.

Σας ευχόμαστε καλή σταδιοδρομία στο TLS.

1 σχόλιο:

  1. εγω ξερω πως κανεις ενταγμενος σε ενα δεδομενο συστημα παραγωγης αρα αποδοχων δεν μπορει να δημιουργησει φερ' ειπειν να κανει Τεχνη (sic). λυπαμαι που καποιοι εξαρτουν την ζωη τους πουλωντας "Τεχνη" ( η οποια μονον αγοραζεται και μαλιστα αιφνιδιως αρα ειναι απροβλεπτων προσοδων )

    ΑπάντησηΔιαγραφή