Τα 'θελες κι εσύ. Μ' αυτά που έγραφες τότε. Το 1805. Με αποτέλεσμα να σε διαβάσουν τώρα, διακόσια δύο χρόνια μετά, και να σε γεμίσουν φούμο. Κόκκινη μπογιά επάνω στο έκπαγλο μάρμαρο, το διαβρωμένο από τη βροχή ή τον ήλιο. Το ασκημένο στους συχνούς καθαρισμούς με αμμοβολή. Εκτός κι αν ερυθρίασες, εσύ με όσα είδες κι άκουσες. 'Η, αν απέστρεψες το πρόσωπό σου από ντροπή και σε βρήκε το επαναστατημένο σπρέι κατακούτελα.
Δίπλα σου ο άλλος, ο πρώτος κυβερνήτης, ο κόμης, ο υπουργός του Τσάρου, ο εκπρόσωπος της πιο σκοτεινής απολυταρχίας της εποχής του και δες τον. Στην τρίχα. Αλώβητος. Ούτε μια πινελιά, ένα γκραφίτι, κάποιος βανδαλισμός. Και στον Ρήγα Φεραίο, που λέει ο λόγος, κάτι έγραψαν, κάτι έσπασαν για να 'χουν να θυμούνται και να μαθαίνουν οι νεότεροι... Αλλά στον Conte Capo d' Istria ούτε αμυχή. Και το μάρμαρο (παριανό) προκλητικά καθαρό στη γκρίζα του επισημότητα. Αμα ο άλλος έχει το μέσον. Βλέπεις, πρόλαβε και δήλωσε κεντρώος. Κι έτσι δεν τον πειράζουν ούτε οι μεν ούτε οι δε. Πεφωτισμένοι δεσπότες αμφότεροι γαρ. Ενώ εσύ! Ακρα αντίδραση. Μαύρη επανάσταση. Γιακοβινικός και τρομοκράτης. Εναντίον της Εκκλησίας! Βολτεριστής. Υπέρ της άμεσης Δημοκρατίας! Με κριτικά σχόλια για τα κείμενα των αρχαίων ημών προγόνων, τους οποίους, ως γνωστόν, ούτε διαβάζουμε ούτε σχολιάζουμε. Αλλά τους έχουμε σαν εικονίσματα. Να περνάμε από κάτω και να σταυροκοπιόμαστε. Ετσι είναι το υπερήφανον γένος των Ελλήνων. Διαβάζει μόνο στην τουαλέτα και μάλιστα βιβλία-προσφορές των εφημερίδων (στο σαλόνι πάλι βλέπει τα dvd). Και ό,τι μάθει, το εκτελεί κατά γράμμα.
Το 'πες και το 'καναν! Καίνε την Αθήνα δις της εβδομάδος με δημοσιοϋπαλληλικό ωράριο. Επανάσταση με δόσεις και εξέγερση με τιμοκατάλογο. Εσύ πάλι τι είναι αυτά που υποστήριζες, ενώ κατά βάθος σιχαινόσουν τη βία; Ιδού τώρα οι μαθητές σου που σε εξέλαβαν κατά γράμμα.
Υ. Ώστε "ο καταστροφικότερος συνεργάτης του ΑΝΤΙ"! Είναι τόσο τερατώδης η κατηγορία που ήχει σαν έπαινος. Αν όμως είναι έτσι πως επέτρεπες στον "καταστροφικότερο" να σου γράφει σχεδόν μισό περιοδικό περισσότερο από 10 χρόνια; Και να σου χτενίζει τα editorial; Και γιατί φταίει ο "καταστροφικότερος" επειδή εσύ έχασες τις προθεσμίες για έφεση και δεν παρέστης στις δίκες; Και μάλιστα άφησες την ευκαιρία να κονιορτοποιήσεις τις γελοίες κατηγορίες ενός ανθρώπου-Χατζηαβάτη της τέχνης; Μήπως πρέπει κι εσύ να κάνεις την αυτοκριτική σου; Αντί να συναλλάγεις με τον θύτη σου! και να διαπραγματεύεσαι τις δόσεις της αδικίας! Αντί να φερθείς σαν "ΑΝΤΙ" και να γελοιοποιήσεις τον εκβιαστή σου; Εσύ δίνεις δίκαιο σε όσους όψιμους "φίλους" επιτίθενται εναντίον του "ανώνυμου συντάκτη" βρίσκοντας ευκαιρία για να λύσουν παλιούς λογαριασμούς. Οι οποίοι δεν βρίσκουν μια λέξη εναντίον του εκβιαστή σου! Άνθρωποι που φοβούνται και τη σκιά τους και έμαθαν να υπάρχουν χαφιεδίζοντας.
Καλώς τον ιχνηλάτη της τρέλλας μας, με την καλή έννοια,δυο τρείς φορές έχω προβάλλει τα κείμενά σας στο συνάφι μου, νάστε πάντα καλά και δημιουργικός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα δύο λ της τρέλλας είναι για το double s (ss) της διεύθυνσης σας στο διαδίκτυο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλώς σε βρίσκω Διόνυσε! "Έχω προβάλλει" με δυο λ
ΑπάντησηΔιαγραφήλόγω τρέλλας;
ΘΑ ημασταν μισές ψυχές αν δεν ετεροπροσδιοριζόμαστε μέσα από τους άλλους, τους επαϊοντες ανα θέμα και τέχνη, πέρα από τον ιδιάζοντα και αρμόζοντα αυτοπροσδιορισμό. Η εν μέτρω εξωστρέφια δεν είναι "τρέλα" Το να συλλαμβάνετε και να αποδίδετε στα κείμενά σας την συλλογική και κοινωνική παραφροσύνη και υπερβολή το θεωρώ τίτλο τιμής, και όχι βέβαια προς "θεραπευτική" αντιμετώπιση.Αφήστε το εντελώς ελεύθερο γράφετε Απολλώνια και άστε τον Διόνυσο να σας καθεύδει :" Πάλι τον καυκον έπιες πάλι τον νούν απώλεσας"!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο τραγουδάκι αυτό με το "καύκον" το έλεγαν στις ταβέρνες για τον μέθυσο αυτοκράτορά τους Φωκά οι Βυζαντινοι.
ΑπάντησηΔιαγραφή